Wij dragen zorg voor een snelle levering en goede kwaliteit van de geleverde producten.
Mocht je onverhoopt een klacht hebben dan horen we dat graag! Dan zullen we de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Klachten kunnen indien gewenst ook afgehandeld worden via Stichting Webshop Keurmerk.

Onze gegevens: info@mbstyling.nl of ons contactformulier (selecteer Contact) of bellen naar 040-2219324.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar MB Styling bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).